Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας με ιδιαίτερη χαρά και τιμή σας προσκαλεί στα Εγκαίνια του Κτιρίου Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «ΘΕΜΕΛΙΟ» που βρίσκεται στις Σέρρες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

"Τη βιβλιοθήκη θα τη βάλω δεξιά. Ταιριάζει. Και δίπλα το γραφείο. Ψέμματα. Θα βάλω αριστερά τη βιβλιοθήκη και δίπλα τη συρταριέρα. Ταιριάζει; Δεν ξέρω. Δεν ξέρω απ' αυτά. Πρώτη φορά έχω δικό μου δωμάτιο και δικό μου σπίτι και δικά μου κλειδιά και διεύθυνση... Πρώτη φορά έχω δική μου διεύθυνση.
Ηροδότου 17.
Που μένεις; Παλιά έλεγα ΚΑΑΜΕΑ, στο ίδρυμα. Ντρεπόμουν παλιά. Λίγο ντρεπόμουν.
Ηροδότου 17 μένω. Έχω διαμέρισμα. Δικό μου. Καινούριο! Σπίτι έχω!
 Μ' ακούς; Το σπίτι μου!
Θα βάλω και λίγα λουλούδια στο μπαλκόνι… Θα ρθείς; "





Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας με ιδιαίτερη χαρά και τιμή σας προσκαλεί
στα Εγκαίνια του Κτιρίου
Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης
«ΘΕΜΕΛΙΟ»
που βρίσκεται στις Σέρρες,
στην οδό Ηροδότου 17
τη Δευτέρα 22 Μαΐου και ώρα 12 το μεσημέρι.
Θα ήταν πολύ σημαντικό για μας, να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.


Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος του Κ.Κ.Π.Κ.Μ.

Συλβάνα Καρασαββίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου