Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, κύριε Σπίρτζη!Του Μιχάλη Αλεξανδρίδη Διευθυντή των εφημερίδων ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μήνες τώρα, το μόνο που κάνει ο αρμόδιος υπουργός για τον ΟΑΣΘ -τον οργανισμό που έχει την ευθύνη του αποκλειστικού μέσου μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη των 1,5 εκατομμυρίων κατοίκων- είναι να τον απαξιώνει και να ενισχύει το κύμα δυσφορίας των πολιτών.

Όλα συντείνουν ότι επιδίωξη του υπουργού, και κατά συνέπεια επιλογή της κυβέρνησης, είναι να οδηγήσουν τον οργανισμό σε πτώχευση. Για να το πετύχουν αυτό, χρησιμοποιούν ως μέσα την οικονομική ασφυξία (δεν αποδίδουν τα οφειλόμενα), την πολυεπίπεδη πίεση (συνεχείς έφοδοι από ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους) κλπ.

Το ότι τα πορίσματα των ελέγχων, που εδώ και μήνες ολοκληρώθηκαν, δεν δημοσιοποιήθηκαν μέχρι τώρα και ούτε απεστάλησαν στη δικαιοσύνη αποδεικνύει πως υπάρχει μεθόδευση, για να χρησιμοποιηθούν την κατάλληλη στιγμή, ώστε να δώσουν τη χαριστική βολή στον κλονισμένο οργανισμό.
Δεν ανήκω σε εκείνους που θεωρούν πως το συγκοινωνιακό μοντέλο της Θεσσαλονίκης είναι πετυχημένο. Ούτε φυσικά μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά για τον τρόπο διαχείρισης των πόρων από τις εκάστοτε διοικήσεις του ΟΑΣΘ. Θα πρόσθετα μάλιστα ότι έχω επανειλημμένα εκφράσει την κριτική μου στην απόλυτη σύμπλευση διοίκησης και συνδικάτου εργαζόμενων, κατά τα πρότυπα της γνωστής παροιμίας «κράτα με να σε κρατώ ν’ ανεβούμε στο βουνό» (σε ελεύθερη μετάφραση, να συνεκμεταλλευόμαστε το κράτος).


Παρατηρούμε λοιπόν επί μήνες, από το υπουργείο Μεταφορών και όλους τους μηχανισμούς προπαγάνδας του ΣΥΡΙΖΑ, να διατυπώνονται αιτιάσεις για τον ΟΑΣΘ.
Τα πράγματα είναι απλά. Όλοι θέλουμε σύγχρονα αστικά λεωφορεία, με καλοριφέρ και ερκοντίσιον, συχνότερα και ακριβή δρομολόγια προς κάθε κατεύθυνση, χωριό και οικισμό, θέλουμε φθηνά εισιτήρια, κι ακόμη φθηνότερα -ίσως και δωρεάν- για άνεργους, φοιτητές, άπορους, γέροντες, πρόσφυγες, ανάπηρους κ.ά.
Το ζήτημα ωστόσο είναι ότι όπως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, έτσι και το κακό είναι καλύτερο από το χειρότερο.

Έχει κάποιο σχέδιο ο υπουργός και η κυβέρνηση, με το οποίο μπορούν να προσφερθούν τα καλύτερα; Ή απλά θα έχουμε μία ακόμη περίπτωση που η κυβέρνηση θα έρχεται να μας ρωτάει αν θέλουμε να είμαστε πλούσιοι και υγιείς ή φτωχοί και άρρωστοι, και αφού επιλέξουμε το δεύτερο, να μας πει: «κι εγώ, αλλά δεν μπορεί να γίνει, επειδή η Μέρκελ, οι προηγούμενοι, οι δανειστές...».

Πληροφορούμαι πως ο Χρήστος Σπίρτζης εκμυστηρεύεται σε συνομιλητές του ότι έχει έτοιμη διάδοχη λύση στον ΟΑΣΘ.

Ποιος είναι ο φέρελπις νέος επενδυτής; Θα φέρει καινούργια λεωφορεία, θα συνεχίσει τα ίδια δρομολόγια ή θα αφήσει τις μισές περιοχές χωρίς κάλυψη (ζημιογόνες διαδρομές), θα κρατήσει την τιμή των εισιτηρίων στα σημερινά επίπεδα ή θα τα εκτινάξει;

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για τον υπουργό. Ας ανοίξει τα χαρτιά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου